حالم چقدر خوب است !!!

غرور ،هدیه شیطان است و دوست داشتن ،هدیه خداوند.
جالب این است ، هدیه ی شیطان را به رخ هم میکشیم
و هدیه ی خداوند را از یکدیگر پنهان میکنیم.
---------------------------------------------
اندیشه نوشت )
من ........... هستم
قدرتمندترین کلمات هستند چرا که هر کلمه ای بین این دو قرار دهید
واقعیت شما را شکل می دهد.
---------------------------------------------
عجب نوشت )
حالم چقدر خوب است !
دنيا را دنياتر ميبينم !
زيبا را زيباتر ميبينم !
گلها را گلهاتر! *
---------------------------------------------
های لایت )
لینک دانلود ترانه ی " فرشته بانو (مادر ) " ، با صدای زیبای بانو شکیلا.
ناز مژگون قشنگت
مهربونه مادرم
آیهی مهر و محبت، خوب من تاج سر من
نغمهی لالایی تو، همدم شبهای من بود
گرمیه آغوش امنِت، بهترین ماوای من بود
باز مادرم، من و صدا کن …
*زنده یاد عمران صلاحی


عذاب می کشم